Saturday, May 24, 2014

KENAPA MAKIN RAMAI YANG MEMILIH COWAY

Assalamualaikum & salam sejahtera buat pengunjung blog findsarenaforcoway.blogspot.com

Alhamdulillah kini, sudah 8 bulan saya bersama Coway. Seperti yang pernah saya maklumkan saya merupakan pengguna penapis air coway sebelum saya sertai pasukan jualan Coway sebagai Health Planner Coway.

Apa yang saya nampak sepanjang bersama Coway.. MAKIN RAMAI YANG MEMILIH COWAY sebagai penapis air/udara untuk rumah/pejabat/premis perniagaan mereka di luar sana.

Dari hari ke hari, bulan ke bulan, order masuk tak pernah sunyi dari seluruh pusat jualan Coway di Malaysia. Jangan tak percaya kalau saya katakan..order baru untuk produk coway dah melebihi 5000 setiap bulan.

SANGAT MEMBERANGSANGKAN BUKAN..?

Bagi saya sendiri, bulan Mei 2014 ini juga suatu bulan yang agak busy untuk serve klien2 saya yang memerlukan informasi dan penjelasan tentang produk Coway berbanding bulan2 sebelumnya. Saya hanya berkongsi kebaikan serta kelebihan menggunakan Coway berdasarkan feedback dari mereka yang dah gunakan Coway di rumah melalui media sosial atas talian. Dan alhamdulillah, agak ramai yang tertarik dan mula engage untuk tahu lebih lanjut tentang Coway.

Antara klien baru saya bulan Mei yang saya rakamkan penghargaan melalui fotografi adalah seperti di bawah:




Ini adalah antara yang sempat saya snap photo. Banyak lagi yang tidak berkempatan nak snap foto disebabkan kekangan masa dan kadang terlupa..heheheh..syok sembang ngan klien sampai terlupa.

Walau apapun.. semua klien yang berurusan dengan saya begitu excited..teruja dan tak sabar nak pasang Coway kat rumah. Apa tak nya... Coway memang memudahkan dan menjimatkan!! 

Jika ada antara pengunjung blog yang masih ragu-ragu & samar akan fungsi dan kelebihan Coway..jom sembang santai tentang Coway ngan saya...saya sedia membantu kalian... 

Jangan lupa terus sms/whatsApp untuk more convenient ---->>> 014.0212521 Sarena tau!!!








No comments:

Post a Comment